Przez wysoką jakość wyrobów i usług Przedsiębiorstwa Usługowo-Produkcyjnego SKAMER–ACM rozumiemy kompleksowe, profesjonalne i terminowe zaspokojenie wymagań Klienta - od projektowania i kompletacji do dostaw, montażu, uruchomienia i serwisu. Firma realizuje to w zakresie automatyki, pomiarów i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez szybką reakcję – na podstawie prowadzonej oceny zadowolenia – na zmieniające się wymagania Klienta.
Celami polityki jakości Firmy, w pełni zgodnymi z Polityką Jakości Polskiej Korporacji Techniki Sanitarnej, Grzewczej, Gazowniczej i Klimatyzacyjnej w Warszawie, są:
- zaspokajanie wymagań jakościowych – poprzez zacieśnianie współpracy - dotychczasowych Klientów w zakresie dostawy wyrobów i usług oraz pozyskiwanie nowych Klientów poprzez nowoczesne działania marketingowe,
- wzrost wartości produkowanych wyrobów i usług w Firmie,
- kompleksowa i terminowa realizacja wyrobów i usług,
- umacnianie na rynku pozycji Przedsiębiorstwa przez doskonalenie zawodowe Pracowników,
- wymiana doświadczeń zawodowych w zakresie najnowszych nowatorskich i innowacyjnych rozwiązań w automatyce i pomiarach w ramach organizowanych szkoleń, sympozjów i konferencji,
- działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej w różnych gałęziach gospodarki.
Polityka jakości PUP SKAMER-ACM jest realizowana przez:
- ciągłe udoskonalanie, objętych Systemem Zarządzania Jakością, procesów celem spełniania potrzeb i identyfikacji przyszłych oczekiwań Klienta,
- ciągłe doskonalenie funkcjonowania Firmy poprzez poszukiwanie i wdrażanie: innowacji technicznych i informatycznych, nowych rozwiązań organizacyjnych, systematyczne szkolenia i stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych Pracowników,
- kwalifikację dostawców gwarantującą odpowiednią jakość wykonywanych i dostarczanych wyrobów i usług projektowych,
- oferowanie wyrobów i usług projektowych o możliwie najwyższych standardach,
- ciągłe unowocześnianie wyposażenia technicznego Firmy.
Najwyższe Kierownictwo Firmy zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiana, wdrożona i utrzymywana poprzez:
- opublikowanie i rozpowszechnienie jej wśród Pracowników Firmy,
- zatrudnianie w Firmie wysokokwalifikowanej kadry specjalistów,
- świadomość osób zaangażowanych w realizację - objętych Systemem Zapewnienia Jakości - procesów,
- respektowanie ustaleń funkcjonującego Systemu Zapewnienia Jakości, zgodnego z wymaganiami normy międzynarodowej ISO 9001:2015 (polska wersja PN-EN ISO 9001:2015) przez zatrudnianie osób o odpowiednich kwalifikacjach na wszystkich poziomach organizacyjnych,
- zobowiązanie się Najwyższego Kierownictwa do respektowania w pełnym zakresie wymagań normy, a w szczególności zagwarantowania dostępności niezbędnych zasobów dla prawidłowego funkcjonowania przyjętego Systemu Zarządzania Jakością,
- przeprowadzanie przez Najwyższe Kierownictwo przeglądów systemu zarządzania jakością oraz auditów wewnętrznych przez uprawnionych audytorów,
- pobudzanie kreatywności wszystkich pracowników Firmy w celu inicjowania i skutecznego wdrażania działań zapobiegawczych.