Przez wysoką jakość wyrobów i usług Przedsiębiorstwa Usługowo-Produkcyjnego SKAMER–ACM rozumiemy kompleksowe, profesjonalne i terminowe zaspokojenie wymagań Klienta - od projektowania i kompletacji do dostaw, montażu, uruchomienia i serwisu. Firma realizuje to w zakresie automatyki, pomiarów i sterowania procesami produkcyjnymi poprzez szybką reakcję – na podstawie prowadzonej oceny zadowolenia – na zmieniające się wymagania Klienta.

Celami polityki jakości Firmy, w pełni zgodnymi z Polityką Jakości Polskiej Korporacji Techniki Sanitarnej, Grzewczej, Gazowniczej i Klimatyzacyjnej w Warszawie, są:
- zaspokajanie wymagań jakościowych – poprzez zacieśnianie współpracy - dotychczasowych Klientów w zakresie dostawy wyrobów i usług oraz pozyskiwanie nowych Klientów poprzez nowoczesne działania marketingowe,
 - wzrost wartości produkowanych wyrobów i usług w Firmie,
 - kompleksowa i terminowa realizacja wyrobów i usług,
 - umacnianie na rynku pozycji Przedsiębiorstwa przez doskonalenie zawodowe Pracowników,
 - wymiana doświadczeń zawodowych w zakresie najnowszych nowatorskich i innowacyjnych rozwiązań w automatyce i pomiarach w ramach organizowanych szkoleń, sympozjów i konferencji,
 - działania na rzecz poprawy efektywności energetycznej w różnych gałęziach gospodarki.
 
 Polityka jakości PUP SKAMER-ACM jest realizowana przez:
- ciągłe udoskonalanie, objętych Systemem Zarządzania Jakością, procesów celem spełniania potrzeb i identyfikacji przyszłych oczekiwań Klienta,
 - ciągłe doskonalenie funkcjonowania Firmy poprzez poszukiwanie i wdrażanie: innowacji technicznych i informatycznych, nowych rozwiązań organizacyjnych, systematyczne szkolenia i stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych Pracowników,
 - kwalifikację dostawców gwarantującą odpowiednią jakość wykonywanych i dostarczanych wyrobów i usług projektowych,
 - oferowanie wyrobów i usług projektowych o możliwie najwyższych standardach,
 - ciągłe unowocześnianie wyposażenia technicznego Firmy.
 
Najwyższe Kierownictwo Firmy zapewnia, że polityka jakości jest zrozumiana, wdrożona i utrzymywana poprzez:
- opublikowanie i rozpowszechnienie jej wśród Pracowników Firmy,
 - zatrudnianie w Firmie wysokokwalifikowanej kadry specjalistów,
 - świadomość osób zaangażowanych w realizację - objętych Systemem Zapewnienia Jakości - procesów,
 - respektowanie ustaleń funkcjonującego Systemu Zapewnienia Jakości, zgodnego z wymaganiami normy międzynarodowej ISO 9001:2015 (polska wersja PN-EN ISO 9001:2015) przez zatrudnianie osób o odpowiednich kwalifikacjach na wszystkich poziomach organizacyjnych,
 - zobowiązanie się Najwyższego Kierownictwa do respektowania w pełnym zakresie wymagań normy, a w szczególności zagwarantowania dostępności niezbędnych zasobów dla prawidłowego funkcjonowania przyjętego Systemu Zarządzania Jakością,
 - przeprowadzanie przez Najwyższe Kierownictwo przeglądów systemu zarządzania jakością oraz auditów wewnętrznych przez uprawnionych audytorów,
 - pobudzanie kreatywności wszystkich pracowników Firmy w celu inicjowania i skutecznego wdrażania działań zapobiegawczych.
 

